Шведската компания Evoko представя най-новия си продукт от своите интелигентни решения за работно мястоKleeo desk manager. Kleeo е продукт за резервиране на бюро, който решава един от дългогодишните проблеми на офис пространствата в новото нормално време – намиране на идеалното бюро без значение от деня или часа или колко често посещавате офиса.

Evoko Kleeo превръща резервирането на бюро в гъвкаво и безпроблемно изживяване за служителите и работата в офиса най-накрая може да бъде по-лесна, по-продуктивна и много по-приятна.

Изпълнителният директор на Evoko Ричард Глюкман казва: „Тенденциите на работното място, започнали преди пандемията, само се ускориха и сега се превръщат в нова норма. Виждаме, че организациите все повече търсят технология на работното място, която може да им помогне да преминат към нови начини на работа за намаляване на стреса, увеличаване на производителността, привличане и задържане на служители и получаване на данни, необходими за оптимизиране на използването на ресурсите. Продуктовото портфолио на Evoko е идеално позиционирано да отговори на тези тенденции и повишеното търсене на този тип технологии на работното място.“

Kleeo е проектиран и конструиран да бъде по-„човешки“ в сравнение с други решения на пазара. Това е ориентирано към потребителското изживяване решение, което е лесно за използване, не изисква опит и умения и създава приятно изживяване за потребителя, за да облекчи стреса, който много служители изпитват от липсата на осигурено работно пространство, като в същото време помага за оптимизиране и рационализиране на офис средата.

Офисът на бъдещето е интелигентно работно място, където служителите са готови да се върнат в офиса, чувстват се чути, ангажирани и свързани. Очаква се организациите да променят оформлението на офисите си, за да се приспособят към новите правила на хибридното работно място. Това значи преминаване от фиксирани бюра към бюра с възможност за резервация. Необходима е технология за интелигентен офис, за да се поддържат новите процеси, и ние инвестирахме сериозно в нови хардуерни устройства и SaaS моделна платформа, за да разширим продуктовото си предлагане и да ускорим растежа.“ – казва още Глюкман.

Какви са ключовите предимства на Evoko Kleeo Desk Manager?

Първокласно хардуерно и софтуерно решение

  • Потребителите могат да взаимодействат с Kleeo директно от интерфейса на устройството или чрез мобилно приложение;
  • Физическото устройство е проектирано да не разсейва ползвателите си, а статусът на бюрото се разпознава лесно посредством светлинни индикации в 4 различни цвята – зелена (свободно), жълта (чекирано), червена (резервирано) и синя (фокус) светлина;
  • Има вграден сензор за присъствие;
  • Лесно се ремонтира и рециклира;
  • Техническата поддръжка е лесна и се интегрира безпроблемно с платформата и приложенията Workplace на Evoko.

Превъзходно потребителско изживяване

Потребителите получават лесни опции за резервация без ограничения, с функции като „режим на фокусиране“ и „автоматично регистриране“, софтуер с възможност за надграждане с нови функции за още по-голяма гъвкавост и спокойствие за работници и работодатели. Kleeo се интегрира лесно и е естествена част от рутините на работното място на потребителите.

Етичен, отговорен (анонимен) анализ на данни

Работодателите могат да разберат по-добре как се използва тяхното работно пространство, кои бюра са предпочитани, кога офис бюрата са ограничени и кои дни са най-добри за работа от вкъщи, за да оптимизират офис пространството както от гледна точка на удовлетворение, така и от гледна точка на разходите, тъй като това е един от големи разходи за много организации.

При разработването на Kleeo Desk Manager Evoko си партнира с шведската агенция за продуктови иновации Above, която работи с Google, IKEA и Bang & Olufsen, наред с други.

Повече за Evoko

Evoko шведска компания, разработваща технологии за работното място, със страст за създаване, представяне, продажба и поддръжка на интелигентни решения за модерния офис. Мисията на Evoko е да помага на организациите, фирмите и бизнеса да получат приятни бизнес предимства. Постигат това, като предоставят цялостни решения за работното място с превъзходно потребителско изживяване, както и ясна възвращаемост на инвестицията.

Evoko стартира като пионер на пазара за резервации на стаи през 2009 г. с Evoko room manager и техните решения са получили множество награди за своята иновация и дизайн. Днес можете да намерите техните продукти по целия свят и Evoko продължава да обновява и създава нови интелигентни решения за работното място, за да повиши ефективността и да предизвика усещане за наслада у хората, които ги използват.

Повече за Evoko можете да прочетете ТУК!