Тъй като електронната търговия продължава да расте все повече, за сметка на традиционната търговия на дребно, изпълнението на онлайн поръчки на високо ниво е по-важно от всякога.
На фона на това, че големите интернет магазини стимулират повишаването на потребителските очаквания по отношение на бързата и/или безплатна доставка, а традиционните фирми, които се занимават с традиционна търговия на дребно използват опцията за онлайн поръчки с доставка в магазина (Click & Collect), изпълнението на споразуменията за ниво на обслужване (SLA) става все по-сложно.
За да се запази печалбата и да бъдете успешни в тази конкурентна среда, трябва да повишите производителността си, да намалите грешките при поръчките и да достигнете максимална ефективност посредством ръчни и автоматизирани процеси.
Независимо от това какво правите – модернизирате съществуващата мрежа за онлайн поръчки, преминаване от традиционна търговия на дребно към електронна търговия, изпълняване споразумения за ниво на обслужване за онлайн поръчки с получаване в магазина – ние, като партньори на Honeywell, можем да изберем за Вас решения за електронна търговия и многоканално решение, които да отговарят на Вашите конкретни изисквания и които да повишат Вашата производителност, а също така ще заложим дългосрочна основа за по-нататъшна автоматизация.
Honeywell, в партньорство с Алфа Партнър, предлага мащабируеми автоматизирани системи, които съчетават в себе си иновативен софтуер и устройства, технологии за сортиране на поръчки, мобилни изчисления, сканиране, печат и много други. Вижте нашите предложения за устройства от Honeywell и изберете правилното решение за електронна търговия!
Leave a Comment