Проследяването на наличностите и материалните Ви активи (получени консумативи в склада, сервитьорски колички или регистрация на багажа на гостите) е залог за успешна дейност в сферата на хотелиерския бизнес. Ненадлежното проследяване или маркиране могат да развалят впечатлението на гостите Ви и да доведат до загуби.
Zebra разработва решения за управление на наличностите в ресторантите и хотелите, които ще Ви помогнат да оставите в миналото нуждата от ръчно проследяване на наличностите.
Ръчните мобилни компютри, а също и решенията за радиочестотна идентификация (RFID) и сканиране ще помогнат на служителите Ви да сканирате бързо баркодове, за да получавате информация за всички активи.
При това служителите, които си взаимодействат с клиентите Ви, ще получават информация в реално време, което ще им помогне да реагират на момента на въпроси и да предоставят необходимите услуги.
Напишете коментар