В съвременната търговия на дребно очакванията на клиентите се измениха от това да посещават магазините при нужда до покупки през интернет и доставка в магазина или доставка на адреса им само след няколко часа.
До голяма степен това се дължи на липсата на лоялност към определени магазини и на преминаването на пазаруване навсякъде, където конкретната стока е налична.
В крайна сметка, печелят онези предприятия от търговията на дребно, които работят по-дълго от другите. Адаптацията към желанията на съвременните потребители предполага да ги срещнете там, където те пазаруват, и да правите проучвания с помощта на телефон, компютър или в магазина.
Задачата на днешните търговци е да интегрират тези канали в безпроблемно пазаруване, което ще привлича и радва клиентите. Но за да се реализира този многоканален модел на търговия, са необходими стратегии за безупречно изпълнение на поръчките както в склада, така и в мрежата от физически магазини.
За да осигурите непрекъснатост на операциите в електронната търговия и в магазините, а също и управление на информационните технологии, са Ви необходими подходящи решения, които да отговарят на все по-големите очаквания на Вашите партньори и потребители.
Ние от Алфа Партнър, в партньорство с Honeywell, предлагаме оборудване, софтуер и услуги, за да помогнем на търговците да мащабират операциите си. Можем да Ви помогнем да осигурите качествено обслужване и удовлетворение на търсенето на днешните потребители.
Бързият поток от стоки, обмяната на информация между магазините, увеличаването на количеството артикули, моделът на онлайн поръчките с доставка в магазин, постоянните промени в продукцията, колебаещото се търсене и многоканалното изпълнение – всичко това създава много проблеми за търговците на дребно.
Многоканалните продажби не само опростяват процеса, но и Ви дават възможност да предложите на клиентите си допълнителни услуги, които да Ви отличат от конкурентните Ви.
Leave a Comment