Меню
Меню
Your Cart
Този сайт изпозлва бисквитки. Научете повече
  • Начало
  • За нас
  • Контакти
  • Услуги
  • English English
  • Български Български
  • € Euro EUR
  • лв. Лева BGN
  • Новини
  • Доставка
Alpha Partner
  • Вход
  • Регистрация
  • Сравни0
0 продукт(а) - 0.00 лв. 0
  • Вашата количка е празна!

  • Menu
  • Продукти
  • Промоции
  • Партньори
  • Menu
  • Цялостни решения
    • Решения от Datalogic
    • Решения от Zebra
    • Решения от Honeywell
  • 0877 061 856
  • Контакти
  • Вход
  • Регистрация

Управление на инвентаризацията

  • home
  • Новини
  • Нехранителни стоки – търговска зала и каса
  • Управление на инвентаризацията

Управлението на наличностите днес

Управлението на наличностите е системен подход за намиране, съхранение и изпращане на стоки – както суровини (компоненти), така и готови изделия (продукти). От гледна точка на бизнеса, управлението на наличностите означава наличие на необходимите наличности на стоки на необходимото ниво, на точното място, в точното време и на правилната цена.

През последните години търговците са принудени да внедряват нови технологии, които осигуряват голяма ефективност на операциите и дават допълнителни възможности на клиентите. Те трябва да удовлетворяват нуждите на клиентите от удобно превключване между онлайн платформите и обикновените магазини – понякога за една и съща транзакция, за да се осъществи покупка. Управлението на наличностите играе ключова роля в осигуряването на безпроблемно клиентско обслужване на високо ниво.

Съвременната инфраструктура на търговията на дребно дава на клиентите възможност да пазаруват и в традиционен магазин, и през интернет отвсякъде, използвайки различни канали, и да получават бързо своите покупки.

Без точната информация за наличностите на стоките си в реално време компаниите рискуват да имат на склад или прекалено много стока, или недостатъчно, за да удовлетворят клиентското търсене. Всяка от тези ситуации може да създаде сериозни проблеми, да повлияе на цялата верига на доставките и в крайна сметка, на клиентската удовлетвореност.

Решенията на Datalogic, които ние от Alpha Partner можем да предоставим за Вас, ще помогнат да се удовлетвори търсенето на многоканални продажби, като предлагат на търговците внедряване на най-добрите практики и оптимизация на доставките на стоки от различни места за съхранение.

Ролята на Datalogic решенията в управлението на стоковите наличности

Ръчните мобилни компютри, индустриалните баркод скенери с Image технология за сканиране и баркод скенерите на Datalogic осигуряват точен отчет на наличностите, като предоставят при това полезни данни от бизнес анализи за бъдещо планиране и повишаване ефективността на операциите.

Управлението на наличностите, включително приемането, съхранението, цикличната инвентаризация и попълването, се изпълнява ефективно с устройства, създадени за работа в сложните складови условия, с ергономичност, която щади силите на оператора.

Ролята на Datalogic е да създава решения, които ще помогнат на компаниите да оптимизират управлението на наличностите в различни ситуации:

Управление на наличностите в склада

Операциите в склада изискват максимална точност и скорост на изпълнение на поръчките. За да се осигури максимална ефективност и печалба, ръчните мобилни компютри, индустриалните Image баркод скенери и 1D баркод скенерите от Datalogic предлагат няколко системи на базата на фиксирани индустриални баркод скенери, а също и уникално, напълно интегрирано решение за автоматично сканиране Jade – портал, който е предназначен за обработка на върнатите стоки на ниво производство и изпращане.

Складова наличност

Операциите изискват търговският персонал да изпълнява различни задачи за управление на инвентара. Проверките на цените, намаленията, проверката на наличностите, попълването, събирането на поръчки и други се извършват ефективно и качествено с помощта на мобилните компютри и ръчните баркод скенери Datalogic.

Изпълнение на онлайн поръчки в магазина

Физическите магазини сега служат като място за изпълнение на онлайн поръчки, за да се удовлетворят повишените нужди на клиентите. Използването на наличностите в магазините е най-бързият и икономичен начин за изпълнението на такива поръчки.

За да се избегнат трудоемките ръчни операции, магазините снабдяват персонала си със защитени мобилни компютри с големи екрани за събиране, сканиране и опаковане на стоките за предаване на клиента. Тези мобилни устройства не само ускоряват процеса по изпълнение на поръчките, но и позволяват да се извършва инвентаризация в реално време, за да се осигури необходимото ниво на стокови наличности за изпълнението на онлайн поръчки.

Предимства от използването на системи за управление на наличности

Има много и най-различни причини за внедряването на системи за управление на наличностите, които ще донесат полза на всички участници във веригата на доставките:

  • Стоките с качествена маркировка се проследяват по-лесно от производителя до крайния потребител;
  • При отзив или възникване на проблем с продуктите може бързо да се идентифицира стоката и да се проследи във веригата на доставките;
  • По-лесно се откриват фалшиви или подправени стоки;
  • Използването на кодове, които се четат от машини, осигурява безгрешно и бързо записване на информацията за стоката по цялата верига на доставките, забързвайки изпълнението на операциите;
  • Данните, записани в малкия баркод, позволяват да се определи произходът на продукта;
  • Точната инвентаризация и обновяването на наличностите в реално време пестят разходи, свързани със сортирането или липсата на търсената стока в склада;
  • Безпроблемна интеграция на онлайн и офлайн канали за продажба.
Поискайте среща с нас

Datalogic устройства от Alpha Partner

Joya Touch
Joya Touch
Идеалният помощник за самообслужване в магазин
QuickScan 2400
QuickScan 2400
Ръчни жични и безжични 2D баркод скенери за нуждите на търговците от евтини устройства
Memor K
Memor K
Компактен и мощен мобилен компютър под управлението на Android
Skorpio X5
Skorpio X5
Най-иновативният мобилен компютър за събиране на данни с най-големия избор от сканиращи модули
Свържете се с нас
22 дек Управление на инвентаризацията
0 Коментар(и) 381 Преглед(и) Хранителни стоки – търговска зала и каса , Нехранителни стоки – търговска зала и каса

Напишете коментар

За нас

  • За нас
  • Доставка
  • Общи условия и политика за сигурност
  • Политика за използване на бисквитки

Обслужване на клиенти

  • Контакти
  • Връщане на продукт
  • Карта на сайта
  • Партньори

Профил

  • Профил
  • История на поръчките
  • Бюлетин

Бюлетин

Бъдете в течение с новини и промоции, като се регистрирате за нашия бюлетин
  • © 2020, AlphaPartner, Всички права запазени