Меню
Меню
Your Cart
Този сайт изпозлва бисквитки. Научете повече
  • Начало
  • За нас
  • Контакти
  • Услуги
  • English English
  • Български Български
  • € Euro EUR
  • лв. Лева BGN
  • Новини
  • Доставка
Alpha Partner
  • Вход
  • Регистрация
  • Сравни0
0 продукт(а) - 0.00 лв. 0
  • Вашата количка е празна!

  • Menu
  • Продукти
  • Промоции
  • Партньори
  • Menu
  • Цялостни решения
    • Решения от Datalogic
    • Решения от Zebra
    • Решения от Honeywell
  • 0877 061 856
  • Контакти
  • Вход
  • Регистрация

Логистика на терен

  • home
  • Новини
  • Баркод технологии за електронната търговия
  • Логистика на терен

Логистика на терен: решения за доставка в електронната търговия

Какво влиза в решенията за доставка в електронната търговия?

Заради пандемията броят на онлайн поръчките и транзакциите в електронната търговия скочи рязко. Има определена корелация между увеличения обем стоки, закупени онлайн, и по-голямата нужда от по-прозрачни и икономични решения за доставка в електронната търговия и за клиентите, и за доставчиците на стоки.

Успешните и ефективни решения за доставка в електронната търговия предполагат разбирането за това какво се случва във всяка точка от веригата за доставки, от получаването на поръчката, идентифицирането на стоките, потвърждаването на адреса за доставка и след това предаването на стоките за товарене и доставка до вратата на клиента.

Важно е да имате предвид, че клиентите могат да поръчат стоки в онлайн магазини, в които стоките могат да постъпват от склада на онлайн магазина или дори от физически магазин. Тези фактори също играят голяма роля в избора на решения за доставка.

Кои решения за доставка в електронната търговия са най-подходящи за Вас?

Първо, важно е да знаете, че не всичко е подходящо за всеки. С други думи, решенията за изпращане и доставка, които са перфектни за един онлайн търговец, може да са абсолютно безполезни за друг онлайн търговец. Освен това изборът на правилен начин за изпращане и доставка за Вашия бизнес може да го подсили и да увеличи печалбите Ви.

Прави впечатление, че днес клиентът може да си избере стоки от онлайн магазина, а след това да се откаже да оформи поръчка за тези стоки, които е вкарал в „количката“, защото процесът и цената за доставка не го устройват.

Днес клиентите очакват да получат поръчаните стоки още на същия ден, на следващия или в краен случай – до два дни след поръчката, която са направили, без при това да се обременяват с разходи по доставката. По принцип клиентите търсят търговци, които предлагат безплатна доставка или гъвкави разумни варианти за доставка с фиксирана стойност.

Независимо от начина на доставка, който е избрал клиентът, той очаква да може да проследи хода на изпълнението на своята поръчка онлайн и да получава информация за статуса на поръчката си – за обработката и доставката до вратата му. Достъпът до такава информация позволява на клиента да проследява процеса по изпълнение на поръчката си.

Основни фактори, които трябва да се вземат предвид при избора на решение за доставка

  • Географски район за доставка – в същия регион или в по-отдалечен е крайната точка на доставка;
  • Размерът на доставяните стоки;
  • Международна доставка;
  • Има ли търговецът собствен транспорт, или осъществява транспорта с транспортни/куриерски компании, които разполагат с транспортни средства, подходящи за доставка на различни стоки спрямо специфичните изисквания към тяхното транспортиране. Например превозвачите могат да предлагат доставка на къси и на дълги разстояния, хладилни камиони, авиодоставка и други услуги;
  • Логистични и транспортни услуги на други компании, които могат да предложат помощ в такива допълнителни сфери като печат по заявка на товарни етикети, комплектуване на поръчки и опаковане. Някои компании могат също да си сътрудничат с платформи за електронна търговия.

Сравнение на решенията за доставка в електронната търговия

Фиксирана цена за доставка

Това решение може да е мащабирано в интерес и на търговеца, и на клиента. Може да се избере променлива скала на цената за доставка в зависимост от разстоянието и/или теглото на стоките. Например всички покупки в определени географски райони могат да са с фиксирана цена за доставка, която ще се увеличава, когато се увеличава и разстоянието.

Ако свържете Вашата система към голяма логистична компания, можете да предоставите на Вашите клиенти възможност да съкратят времето за доставка, като заплатят по-висока сума за нея.

Безплатна доставка

  • Може да е общо предложение за безплатна доставка в рамките на 1-2 дни;
  • Може да е предложение за безплатна доставка при достигане на определена сума на покупките.

Безплатен тест период

Предложение за определен период за безплатно тестване, за да предоставите на клиентите възможност да се запознаят с Вашите продукти и услуги.

Връщания

Определяне на политика за връщане за привличане на клиентите – често, ако клиентите са спокойни, че могат да върнат лесно стоките, това ги кара да извършат покупка.

Потвърждаване на изпращането

С потвърждаване на изпращането започва финалът на процеса за доставка. Шофьорът куриер взима пратката с мобилен компютър от Datalogic и уведомява за това през системата за управление на склада. Това позволява да се избегнат всякакви възможни спорове относно доставката на стоките и по принцип е допълнителна функция на ERP системата на логистичните центрове.

На практика, всяка транспортна и логистична верига за доставки днес изисква пълна прозрачност, която осигурява проследяване в реално време на всеки възел или компонент – от получаването на материалите, съхранението на отделни обекти, комплектуване на получените заявки и изпращането им по направление или към крайния потребител.

Използването на баркод технологии гарантира ефективното изпълнение на логистичните процеси и изключва грешки, свързани с човешкия фактор, ако се проследяват всички компоненти.

Складовете и разпределителните центрове при изпълнение на поръчки използват баркодове, в които е кодирана информация, необходима за доставката. Баркодовете върху етикетите се печатат, залепват се върху обекта и след това се сканират на всеки етап от процеса на доставка за идентификация, за да се проследява движението му от производителя или центъра за обработка на заявките до крайния клиент.

Системите за сортиране идентифицират транспортните кутии и ги насочват в правилното направление за изпращане лесно – с устройства от Datalogic. Продуктите от Datalogic се интегрират лесно във всякакви системи за управление на склад. С тях проследяването на наличностите е точно, могат да се създават отчети и да се елиминират грешките, свързани с човешкия фактор.

Когато на финалния етап стоките вече са натоварени в транспортното средство, шофьорът, с помощта на мобилен компютър от Datalogic, какъвто е Memor 20, уведомява системата за управление на склада, че заявката е напуснала обекта.

Memor 20 поддържа безжична връзка, с помощта на която може да бъде предавана информация извън предените на склада или разпределителния център. Този мобилен компютър от Datalogic осигурява безпогрешна доставка и гарантира, че няма да има спорни въпроси относно доставените стоки.

Оптимизация на маршрута

Доставката на поръчки е скъпоструващ процес за онлайн компаниите. Затова те искат да намалят разходите си при неговото изпълнение. Оптимизацията на маршрута позволява да бъде направено такова нещо. С мобилния компютър Memor 20 от Datalogic може да бъде оптимизиран маршрутът на доставка и да се улесни комуникацията с шофьорите.

Когато стоките напуснат склада или разпределителния център, те започват да се придвижват към следващата или към крайната точка. Оптимизацията на маршрута позволява да се намали до минимум разстоянието и времето за доставка, което означава повече печалба.

Ръстът на цените на горивата и големите задръствания по пътищата в час пик са само два от факторите, които трябва да се вземат предвид. Един съвременен мобилен компютър, какъвто е Datalogic Memor 20, помага на шофьорите да поддържат връзка през целия път на доставка, помага им с помощта на точни GPS данни за местоположението и трафика на пътя, като им помага да оптимизират маршрута си така, че да не губят дори и секунда от времето си.

Мобилният компютър може да обменя данни с WMS и ERP системите, като осигурява на производителя, на транспортната компания, на шофьора на транспортното средство и на крайния потребител информация за текущия статус на поръчката и за нейното местоположение.

Потвърждаване на доставката

Потвърждаването на доставката е последното нещо, което се случва по пътя към клиента. Memor 20 е перфектно решение за идентификация на стоките и за събиране на подписи на клиенти за потвърждаване на доставката или за началото на процеса по връщане на стоки в обратната логистика.

Доставката до крайната точка е последният етап от процеса по транспортирането на стоките до крайната точка, която може да е и адрес на клиента, и офис на куриер.

След като стоките се доставят по оптималния маршрут с помощта на специални програми и GPS технологии, доставката трябва да се потвърди. Мобилните компютри от Datalogic, какъвто е Memor 20, са перфектни помощници за осъществяването на тази процедура. Те могат да се използват за сканиране на баркодове, за събиране на подписи и за заснемане като доказателство за доставката.

Свързани с IT структурата, мобилните компютри с 4G технология обменят данни с информационните системи на предприятието през целия процес на доставка. При отзив или връщане на стоките същият този процес се осъществява в обратен ред, тоест стоките се взимат от крайната точка и се транспортират за ремонт или замяна.

Важни аспекти в избора на правилно решение за доставка за Вашето предприятие

Важно е да имате предвид, че за да изберете успешно решение за доставка в електронната търговия, трябва да вземете предвид много аспекти и техните взаимодействия. Важна роля в създаването на ефективен процес на изпълнение на поръчки и доставка играят факторите за скорост, ефективност, прозрачност и проследяване.

Datalogic технологиите могат да осигурят тези нужди от момента на получаването на заявката, комплектуването и опаковането ѝ, през управлението на стоковите наличности, маркирането, изпращането и транспортирането до проследяването на пътя на придвижването им до крайната точка на доставка.

Мобилните компютри от Datalogic, които ние от Алфа Партнър предлагаме на много добри цени, са най-гъвкавите инструменти за управление на логистиката в електронната търговия. Голям дисплей, операционна система Android, изключителна производителност при сканиране, здравина и лесно сменящи се батерии – всичко това прави Datalogic устройствата уникални.

Поискайте среща с нас

Datalogic устройства от Alpha Partner

Memor 20
Memor 20
Най-добрият в своя клас компактен мобилен компютър за решаване на най-сложните задачи
Свържете се с нас
15 яну Логистика на терен
0 Коментар(и) 279 Преглед(и) Баркод технологии за електронната търговия

Напишете коментар

За нас

  • За нас
  • Доставка
  • Общи условия и политика за сигурност
  • Политика за използване на бисквитки

Обслужване на клиенти

  • Контакти
  • Връщане на продукт
  • Карта на сайта
  • Партньори

Профил

  • Профил
  • История на поръчките
  • Бюлетин

Бюлетин

Бъдете в течение с новини и промоции, като се регистрирате за нашия бюлетин
  • © 2020, AlphaPartner, Всички права запазени