Menu
Menu
Your Cart
Our website uses cookies. Read our Cookie policy.
  • Home
  • About Us
  • Contact
  • Services
  • English English
  • Български Български
  • € Euro EUR
  • лв. Лева BGN
  • News
  • Delivery
Alpha Partner
  • Login
  • Register
  • Compare0
0 item(s) - 0.00 лв. 0
  • Your shopping cart is empty!

  • Menu
  • Products Sale
  • On sale
  • Partners
  • Menu
  • Complete Solutions
    • Solutions from Datalogic
    • Solutions from Zebra
    • Solutions from Honeywell
  • 0877 061 856
  • Contct us
  • Login
  • Register

Самообслужване

  • home
  • News
  • Хранителни стоки – търговска зала и каса
  • Самообслужване

Защо самообслужване?

Магазинът от бъдещето се оформя от новото поведение, нуждите и търсенето на клиентите. От супермаркетите до минимаркетите, пощенските станции и дори ресторантите – системите за самообслужване стават постоянен елемент от потребителската среда.

И нищо чудно, че 63% от потребителите заявяват, че предпочитат самообслужването. Изследванията също така показват, че потребителите ценят възможността да имат контрол над транзакциите и това усещане за контрол води до по-голяма клиентска удовлетвореност и по-висока лоялност.

Едно от най-големите предимства на пазаруването в режим на самообслужване е удобството и скоростта на операциите на каса. Представете си, че си взимате продукти, които ще са Ви необходими за вечеря, прескачате опашката на касата и излизате от магазина!

Макар някои демографски групи да нямат възможност да използват тези възможности, е потвърдено, че милениалите предпочитат самообслужването. Наскорошно изследване доказва, че почти половината от клиентите в САЩ на възраст до 45 години искат магазините да могат да предлагат заплащане през система за самообслужване.

С технологиите за самообслужване търговецът получава и допълнителни предимства. Той може да събира история за прегледите на клиентите, маршрутите на движение при пазаруване, историята на покупките и стотици други показатели. Добавете подходящите инструменти за обработка на данни и ще получите безценна информация за тенденциите и моделите на поведение на своите клиенти.

В днешно време се наблюдава общ дефицит на работна ръка – в някои части на света хората не искат да работят на каса. По своята същност самообслужването може да намали ангажираността на клиентите, което на свой ред може да понижи лоялността им. В същото време, внедряването на система за самообслужване ще позволи на служителите, които преди са стояли на касата в очакване на клиентите и са изпълнявали монотонни операции по сканиране на стоки, да вършат по-важни неща, такива като консултиране в търговската зала и съпровождане на продажбите, което ще повиши ангажираността на клиентите и ще направи работата на служителите по-интересна за самите тях.

Datalogic и самообслужване

Най-успешният подход към самообслужването е да предоставите на клиентите си възможности да използват в магазина Ви устройства от бизнес клас за сканиране на покупките си в момента, в който ги слагат в пазарската си количка. Интуитивно разбираемите устройства се монтират на входа на търговската зала. След като сканират картата си за лоялност, устройството се прикрепва към клиента и се разблокирва, за да може клиентът да го използва.

Защитените Image устройства с технология за визуално потвърждаване на успешно сканиране „Green Spot“ са много удобни, когато трябва да се сканира от безопасно разстояние. Като алтернатива клиентите могат да използват смартфоните си и за да сканират покупките си, и за безконтактно плащане.

След като са избрани всички необходими стоки, е необходимо да бъде показан крайният баркод на служител от магазина, който работи с мобилно устройство.

Решенията за самообслужване на Datalogic са разработени на базата на опит, трупан над 15 години, с проекти в сферата на самообслужването и консултации с потребителите, необходими, за да помогнат на клиентите на компанията да утвърдят бранда си, да привлекат повече лоялни клиенти, да оптимизират стойността си на владеене и да освободят време за повишаване качеството на клиентското обслужване.

Какви предимства дава самообслужването?

Опаковане на стоките в процес на пазаруване

Отпада нуждата стоките да се вадят от кошницата за пазаруване, да се поставят на лентата на касата, да се сканират и едва след това да се опаковат и поставят в пазарската чанта на клиента. Това пести много време.

Клиентите също получават възможност да опаковат покупките си в удобно за тях темпо и ред при пазаруване, като улесняват и разтоварването на чантите си у дома.

По-бързо обслужване на каса

Тъй като всички стоки са вече сканирани от клиентите, трябва само да се види крайната сума за плащане и да се направи плащане с карта.

Сметката се вижда при сканиране на продуктите

Системата за самообслужване позволява на клиентите да контролират разходите си, като им показва текущата сума на избраните от тях стоки, изключвайки изненади при плащането накрая.

Целеви предложения

При пазаруване, знаейки вкусовете и предпочитанията на клиентите Ви, можете да им правите персонални предложения, като така те ще могат да спестят време и пари.

Минимум взаимодействие

Самостоятелното сканиране и бързото изпълнение на транзакциите в киоските за самообслужване намаляват взаимодействието между хората, така че се намалява вероятността от нежелан контакт и осигурява социална дистанция.

Make an appointment

Datalogic устройства от Alpha Partner

Joya Touch
Joya Touch
Идеалният помощник за самообслужване в магазин
Contact us
22 Dec Самообслужване
0 Comment(s) 338 View(s) Хранителни стоки – търговска зала и каса

Leave a Comment

  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn
  • YouTube
  • Google

About Us

  • About Us
  • Delivery
  • Privacy Policy
  • Terms & Conditions

Customer Service

  • Contact
  • Returns
  • Site Map
  • Brands

My Account

  • My Account
  • Order History
  • Newsletter

Newsletter

Stay up to date with news and promotions by signing up for our newsletter
  • Copyright © 2014, Your Store, All Rights Reserved