За да спечелите лоялността на клиентите си и да поддържате бизнеса си, трябва да осигурите оптимално качество на обслужване за своите гости. От значение е целият комплекс от услуги: от безупречната регистрация в хотела и оперативните препоръки при избор на ресторант до почистването на стаите по график, който не нарушава плановете на гостите Ви.
Устройствата за комуникация за хотелиерството от Zebra включват мобилни компютри с радио режим и VoIP функции, които разширяват възможностите на Вашите служители. С помощта на най-ефективните инструменти те могат да осигурят перфектно качество на обслужване там, където това е особено необходимо.
Опашките на регистратурата ще станат по-малки. Администраторите ще са постоянно готови да реагират оперативно на нуждите на гостите. Обслужващият персонал може да бъде насочен там, където присъствието му е най-наложително.
Leave a Comment