Колкото и ефективно да работят, ако служителите, които си взаимодействат с Вашите клиенти, нямат необходимите им инструменти и информация, за да предоставят висококачествено обслужване, показателите на клиентската удовлетвореност няма да са високи.
При прекъсване на електро- или водоснабдяването, а също и при непланирано техническо обслужване, клиентите се обръщат към центъра за обслужване на клиенти, където служителите трябва да имат достъп до актуална информация и да могат да окажат до известна степен персонално обслужване, насочено към изграждане на взаимоотношения с клиентите и затвърждаване на тяхното доверие към Вас и Вашето предприятие.
Мобилните компютри на Zebra Technologies работят резултативно, а уникалното ниво на обслужване на клиентите в сектора на комуналните услуги е един от най-важните показатели за резултативна работа.
Leave a Comment